Sedie di ghjocu pazzi, 500 milioni d'adulescenti volenu, creendu un mercatu di centinaie di miliardi in daretu!

Inaspettatamente, e sedie di ghjocu anu splutatu. A vendita di tutta a categuria superava u 200%. In più, Anji, una piccula cità induve sò prudutte sedie di ghjocu, esportò sedie di ghjocu oltremare durante l'annu.Per via di a so solida qualità, sò assai amati da i cunsumatori stranieri.
Noi, Nova, hè cunsideratu cum'è u top 10 in l'industria di i fabricatori di sedie di ghjocu.

Certi pratichi anu nutatu chì u tassu di penetrazione attuale di sedie di ghjocu hè assai bassu, cù 500 milioni di ghjucatori di ghjocu in tuttu u paese, tutti volenu una sedia di ghjocu.

U putere di spesa di stu gruppu di adulescenti di e-sports hè troppu forte, supportanu veramente centinaie di miliardi di piste novi!

L'e-sports hè caldu, è a sedia e-sports hè downwind

U 7 di nuvembre, a squadra cinese di e-sports EDG hà vintu a League of Legends S11 Global Finals.Daretu à i 1 miliardi di vista, hè u grande sviluppu di tutta l'industria di e-sports.

Dapoi u 2003, quandu l'Amministrazione Generale di u Sportu di u Statu hà listatu l'e-sports cum'è u 99emu avvenimentu sportiu ufficiale, l'e-sports di a Cina hà subitu un sviluppu longu è tortuoso.

Finu à u 2018, à i Ghjochi Asiatici in Jakarta, l'e-sports hè statu listatu cum'è un articulu di rendiment per a prima volta, a squadra naziunale chinesa hà vintu dui campiunati, è l'e-sports hè statu cumplettamente fora di u circulu è diventa un tema di discussione in mainstream. sucità.

I dati mostranu chì dapoi u 2020, u mercatu domesticu di e-sports hà mantinutu una crescita rapida.U tassu di crescita di u mercatu di e-sports mobile solu hà righjuntu u 36,8%, mentre chì u tassu di crescita di tuttu u mercatu ecologicu di e-sports hà righjuntu 45,2%.A scala di l'utilizatori di e-sport in tutta l'industria hà righjuntu 500 milioni.

L'e-sports sempre più caldi ci rende incapaci di ignorà u putenziale di sviluppu daretu à questu.

Sicondu statistiche, a dimensione generale di u mercatu di l'e-sports in Cina in 2020 serà vicinu à 150 miliardi di yuan.È hà generatu u sviluppu di parechje industrii downstream.Cum'è l'alberghi di e-sport, sedie di e-sport, l'equipaggiu perifericu di e-sports, i lochi di e-sport.

Ancu IKEA hà lanciatu una soluzione generale di e-sports room per rimpiazzà a sala di studiu tradiziunale.

L'epidemie, cunsiderata cum'è un flagellu, hà ancu purtatu una volta inespettata per u sviluppu di l'industria di l'e-sports.

Limitatu da a partizione di u spaziu fisicu, a maiò parte di a ghjente passanu più tempu in casa è passanu più tempu à pusà per un bellu pezzu.Naturalmente, i ghjoculi è fighjulà partiti in diretta sò diventati divertimentu è passatempi impurtanti.

E statistiche mostranu chì trà l'utilizatori di e-sport chinesi in u 2021, a proporzione di l'utilizatori di e-sports chì ghjucanu 11-20 ore à settimana in media hè a più alta, righjunghjendu u 34,5%.In quantu à guardà l'avvenimenti di e-sport, 64,7% di l'utilizatori di e-sports fighjanu in media ogni mese Più di 10 ore.

Un tempu di ghjocu cusì longu hà furnitu una grande dumanda per u sviluppu di i pruduttori di sedie di ghjocu in downstream.

Tuttavia, e sedie di ghjocu eranu originalmente equipate per i ghjucatori di ghjocu prufessiunale è i ghjucatori hardcore.Questu pò furnisce una sperienza di ghjocu cunfortu è stabile, riducendu a fatigue è migliurà u rendiment di u ghjocu.In generale, i ghjucatori ordinali ùn anu micca cumprà.

Ma cù a visualizazione di diversi avvenimenti di ghjocu è ancore di ghjocu, è ancu u sviluppu di l'industria di a sedia di ghjocu, i gamers ordinali anu cuminciatu à cultivà sedie di ghjocu d'erba in u so core.A dumanda per l'intera industria di a sedia di ghjocu pò esse dichjaratu chì hè sempre più larga

L'acqua di u flussu amontu cuntinueghja à cresce, è l'industrii downstream ponu fiurisce.

Da questu puntu di vista, a pupularità di e sedie e-sports ùn pò micca esse siparata da a popularità di e-sports, è micca solu l'impulsu di l'epidemie.

L'utilizatore hè assai ghjovanu è a sedia di ghjocu hè assai individuale

In più di più è più persone chì ghjucanu à i ghjoculi, e persone chì ghjucanu à i ghjoculi sò ancu assai ghjovani, chì portanu ancu opportunità per u sviluppu di sedie e-sport.

Sicondu e statistiche di u "China E-sports Industry Research Report 2021" publicatu da iResearch, u 68,3% di l'utilizatori di e-sports cinesi sò masci, è a generazione Z post-95 rapprisenta più di a mità di a pupulazione, chì significa u L'industria di e-sports hè estremamente dinamica, è i tendenzi di cunsumu di l'utilizatori sò ancu più diversificati.

Allora l'industria di l'e-sports cù l'omi cum'è u principale mercatu di u cunsumu hà da naturalmente risurrezzione attraversu questa onda di cunsumu maschile.

Per questu scopu, i venditori di sedie di e-sports anu lanciatu assai prudutti persunalizati per risponde à i bisogni di i cunsumatori di i ghjovani in l'era Z.

E sedie di e-sports cumuni sò basati per suprattuttu in sedi bucket in supercars è vitture di corsa, cù pelle culurita è cuscinetti di schiuma spessa, è supportu di u coddu currispundente, in modu chì i cunsumatori ponu vede còmode è pusà.Cunfortu.

È se vulete qualcosa di più cool, pudete ancu aghjunghje luci RGB, sustene l'editazione di movimentu persunalizata, in modu chì a vostra sedia di ghjocu brilla da l'esterno à l'internu, è pudete persunalizà u vostru propiu romanzu.


Tempu di Postu: Aug-05-2021